torsdag 10 mars 2011

Torsdag

Ja nu får vi se hur det går med bloggandet idag. Jag kunde ju inte för över till FB igår och nu spörs det om jag lyckas idag. Kanske far jag ta Lotta till hjälp.

Idag var jag uppe tidigt igen, gjorde morgonpromenixen, lite längre i dag, det börjar bli lättare, skrapade bilrutor och var till Buda och hämtade lille Bosse. En liten kisspromenad med honom, frukost, dusch och kvart över tio var jag påklädd och klar. Klippning kl 11.00 hos Cornelia. Denna salong är fylld av prat och skratt och frisörskorna är så glada och pigga, de verkar ha kul på jobbet. Hemma igen och Bosse blev jätteglad, vi har suttit nära varandra nu på eftermiddagen. Jag stickar eller läser och han ligger så tryggt intill mej och sover.

När Lars hämtat vovven skall jag försöka sy gardinerna och om det blev lite varmare så skulle jag tvätta fönstren i vardagsrummet och sätta upp dem, skall bli så roligt att se hur det blir.

I kväll blir det Antikrundan och Kalla fakta för mej möjligtvis ett litet korsord i närheter ifall det blir segt.

Nu faller snön igen kl 16.. +0,8 grader. Åk försiktigt om ni skall ut på vägarna för det hörs ut som det skall kunna komma upp till 1 dm snö här i nordvärmland och dit hör väl vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar