fredag 4 mars 2011

Fredag

Jag vaknade tidigt idag, undrar om jag känner av att det blir ljusare ute, och gjorde som förut under veckan, varmt honungsvatten, promenad och frukost. Jag mår riktigt bra efter så få dagar och idag blev promenaden ca 30 min.Synd bara att inte solen skiner på morgnarna. Sen blev det lite plock i linneskåp och garderob.

Kvart över elva skulle Lotta hämta mej för hon skall jobba 2 timmar och då följer jag med och förlustar mej. Jag tänkte unna mej något bara till mej själv, men nu blev jag snål, skulle till Tärnemarks och byta batteri i två armbandsur samt sätta på nya armband. 568 kr kostade det, men nu är klockorna iordning, sen en tur in på apoteket, blev lite paff för expediten på apoteket frågade om jag hade MedMera kort. Inte visste jag att man kan få den förmånen. Sen tittade vi in på Vackra, så mycket fint de har, och så trevligt mottagande. Härligt. Bestämde mej för en liten skål i "luffarslöjd" och servetter med änglar på, det blir en present till en granne som har födelsedag i morgon. Hittills har jag inte fått något själv så att säja, men mat skall vi ha och det blev ett besök på Toria och tittade efter en "Lyckliga Lotta", fanns ingen. Gröna rummet glömdes bort.

Jag hade ett paket att hämta på ICA, får påminnelse på mobilen så lika bra att hämta det och besök hos Ekshärads blommor, där fanns blomman Härliga Ekshärad det finns nästan allt. Jag kan även säja att idag mår jag bättre och jag är ganska stolt över mej själv för att jag orkade med att börja plocka.

Fint väder kl 17.15 + 3,0 grader. Snart blir det myskläder, nygrillat kycklinglår med sallad och Let´s dance. Ha en fin kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar