torsdag 27 oktober 2011

Torsdag

Ja nu sitter jag här på soffan och är lite ruggig. Jag har fått laserbehandling idag och efter laser och liniment blir jag lite frusen. När jag kom hem sa jag till Lotta att nu låser jag dörren och lägger mej en stund, mitt våp trodde att jag skulle somna i min "lilla röda" fleecemorgonrock och med en yllepläd över mej, men det gick inte alls utan jag bestämde med för att stiga upp och i samma stund ringer telefonen och det är Fredrik som undrar om jag vill ha besök så nu kommer han snart med dottern Emma och vovven Sigge.Det skall bli kul det.

Jag var in på Lidls idag, verkligen utplockat med jag hitta mysdressar till mej och Lotta, en bit blodpudding och en lasagne som finns i färskvarudisken som jag varmt kan rekommendera, den är jättegod.

I går kväll stickade jag klar sjalen, det var ganska dryga varv med 516 maskor på rundstickan, men nu är den färdig och hänger ute på vädring, så nu blir det till att fortsätta med sockor.

Statoil har skickat brev till mej för de vill att jag skall använda kortet innan 30 november annars skall det dras in och det får de göra för jag tänker inte åka till Munkfors för att tanka.

Riktigt dimmig och gråmulen dag det har regnat närapå 20 mm i gårkväll och och i natt just nu visar termometern på +8,8 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar