tisdag 4 oktober 2011

Tisdagmorgon, sol och blåst, ett riktigt fint höstväder men nu verkar det som om kylan börjar smyga in. I dag är det dags för laserbehandling , måste säja att det börjar kännas bättre, jag har inte så ont i ryggen och tycker att jag orkar mer. Men ett annat dilemma har dykt upp när behandlingstiden är mitt på dagen, jag klär mej inte på morgonen utan går i morgonrocken så länge som möjligt, sen blir det dusch och hårtvätt och morgonrocken en stund till. Kl 13.00 ligger man på plats och uppvärmningen startar, laserbehandling och till sist liniment, man känner sej ompysslad och mår riktigt bra efteråt.

Hemma igen blev det kaffe och smörgås hos Marianne P, det smakar så gott efter behandlingen samtidigt som man är avslappnad och lite trött. Det enda nyttiga som jag gjort i dag är att tvätta en maskin fintvätt.

Nu är det bara att konstatera att 35-40 minuters behandling tar en hel arbetsdag för mej och snart kryper jag i mysdressen och börjar läsa Camilla Läckbergs Fyrvaktaren.

Kl 16.50 halvklart och +12,9 grader. I kväll skall jag se på Lill-Babs när hon söker sina rötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar