söndag 16 oktober 2011

Söndag

Gode tid en sådan natt det varit här hos mej.Jag kunde inte somna i går kväll, varit uppe och löst korsord, försökt ligga igen, fy så hopplöst.Vid åttatiden kom frossan, jag frös något så fruktansvärt invärtes så det gjorde ont. Det blev att krypa i morgonrocken och strumpor, yllepläd och täcke och ta en Ipren. Efter någon timme kom kroppsvärmen tillbaka men jag har legat och dåsat hela dagen så nu blir det väl ytterligare en vaknatt.

Som ni förstår så gick mina planer i stöpet för idag, men det kommer nya dagar och nya utmaningar.

Det verkar ha varit solsken de stunder jag har haft ögonen öppna, kl. 17.45 är det 9,3 grader varmt. Jag fortsätter väl att tassa omkring i min morgonrock och hoppas att morgondagen känns bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar