måndag 24 oktober 2011

Måndag

Nu har min lilla röda pärla fått på sej vinterkängorna, nu måste jag kolla glykolen och oljan sen hoppas jag att den rullar på ett tag till. Däckbytet kostar inte mer än 150 kronor och då är de även markerade och sommardäcken ligger i plastpåsar.

Förut under dagen har jag tagit det mycket lugnt, vanliga sysslor ingen matlagning för jag hade rester från igår så den mesta tiden har jag använt till läsning. I morgon är det planerat att jag skall med Jonsson och ta granris och det kan ta sin lilla tid, men vad gör det om jag kan hjälpa och glädja några människor jag har ingenting som brådskar för egen del. Onsdag och torsdag skall jag i alla fall ha för mej själv för jag har besök på vårdcentralen och laserbehandling.

I dag tycker jag att det har varit mörkt, tyckte bestämt att det lovades att det skulle bli fint fram på dagen men så blev det inte. Hoppas att det blir bättre i morgonför vi behöver ljuset.

Kl 17.50 +4,9 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar