fredag 28 oktober 2011

Fredag

Trots att det fortfarande är dåligt väder med dimma och regn tycker jag att min dag har varit bra trots ensamheten.

I går kväll var jag så ruggig och trött så jag tog med mej min Barbara Woodbok och gick och la mej före klockan 21.00, och när jag vaknade i morse kände jag mej som en annan människa, vaknade ganska tidigt och hade inte ens grus i ögonen som jag tycker att jag haft ett bra tag. Jag gick här och skrotade i min "lilla röda", städade över, vattnade blommorna, dammade mm. Vid 12-tiden var jag klar för dusch och påklädning och att handla. Dyrt blev det för mej idag, jag köpte dammsugarpåsar, 4 st 99:- och så har knoppen till perkulatorn gått sönder och där funkade inte hjärnan riktigt bra, för 1 rostfri knopp kostade 99:- , jag blev snål och bestämde mej för plastknopp, 2-pack 99:- hur dum får man bli.

Nu har jag tänt ljusen både ute och inne och även varit till Stellans grav och tänt ett ljus för jag tycker att det börjar bli så mörkt.

Dis och regnkl 17.20 +10,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar