måndag 17 oktober 2011

Måndag

I dag känns det mycket bättre...men inte helt kurant. Jag som i stort sett sov hela dagen i går eller dåsade, sen var jag uppe 3-4 timmar och jag somnade med en gång utan att ta en tidning i handen. Det är inte likt mej för jag kan ligga och läsa i timmar så riktigt bra var jag inte.

I dag har jag varit uppe hela dagen, jag har pysslat med att sortera papper och sätta in i pärmar, jag har lagt räkningar som jag betalat i en låda, men nu sitter de snyggt och fint i pärmarna och som tur var hann jag göra klart innan min hålgörare gick sönder så nu får jag nog skaffa mej en ny.

Lotta kom så vi var till Dojor och don, jag köpte garn till ett par fräsiga sockor som jag skall försöka sticka, stickningar har jag på gång så utan handarbete blir jag nog inte.

Idag har det varit mulet och det kom visst lite regnstänk förut kl. 17.10 +9,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar