söndag 30 oktober 2011

Söndag

Ytterligare en mörk dag och kvällsmörkret infann sej tidigt idag, klockan 17,00 tändes utebelysningen och då var det riktigt svart ute.

Jag ställde om klockradion i gårkväll och jag vet inte hur många gånger jag varit vaken och tittat på den och det blev en lång natt och en lång dag dessutom, jag tycker inte om dessa förändringar med flyttning av tid fram och tillbaka.

En ensam dag har det varit, jag vill inte gå ut och det förstår jag att det inte är många som vill, telefonen tyst, till slut kom Lotta och vi fikade tillsammans. När hon gått upptäckte jag att att jag inte hade någon kontakt på datorn. Ingen tjänst har det stått i flera timmar men nu har det lossnat och jag kan få kontakt med omvärlden.

Jag såg på "Så mycket bättre" i går kväll, vilket fint program med bra artister hoppas att fortsättningen blir lika underhållande.

Nästan en hel vante har jag tillverkat idag, Lovikkagarn, då räntar det bra.Nummer 2 skall jag göra i morgon då jag även skall tvätta för smutskorgen är full nästan jämt tycker jag.

Jag glömde nästan säja att jag har satt granris i lådona på balkongen och även i amplarna så nu är det adventsgranen som fattas.

Mörkt dimmigt fuktigt jag vet inte allt tempen kl 19.25 + 10,4 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar