tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Soligt och fortfarande blåsigt här. I dag blir det en lugn dag hos mej, det enda som är planerat är att köpa fina långsskaftade rosor och sätta hos Stellan. I dag fanns det flera buketter med blommor hos honom och jag är så glad och tacksam för det.

Jag har inte gjort ett letandes grand idag, suttit på verandan och stickat på babykoftan och väntat på att åskan skulle komma, men inte ett muller har hörts, det lagrar sej väl och kommer till natten.

I eftermiddag blev jag bjuden på fika hos Emma P, hon ville ha skjuts till Täppan för att rida och så klart var ju Sigge med hit, nu har han fått sej mat dragit ut en massa leksaker och ligger brevvid mej ute på verandan och njuter. Jag sitter ju ute och skriver i dag och det är ju så skönt.

Måste berätta att idag fick jag en faktura på 7.587,50 från Företagslansering Sverige AB i Bjuv ang hittaforetagen.se. Passa er företagare, dessa är svartlistade. Ha det bra.

Solsken varmt+ 23 grader kl 17.50

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar