onsdag 11 maj 2011

Onsdag.

Idag har det varit en helt vanlig onsdag med vanliga sysslor. Höjdpunkten hittills var väl att Lotta kom hit och vi år lunch tillsammans. Hon kom med sina vegetariska köttbullar eller vad det heter och sin sallad. Jag hade min fläskkotlett med sky- och gräddsås, min sallad och tillsammans år vi kokt blomkål och broccoli. Min mat smakade gott och det gjorde nog hennes också för jag smakade en bulle och den var inte illa.

Det har ju lovats ut att det kan bli åska och det är nog inte omöjligt för jag har känt med lite trött i eftermiddag och jag brukar få sådana känningar när det är oväder på gång. Hoppas att det inte blir så kraftigt i så fall.

Jag har suttit ute på verandan och stickat nu på eftermiddagen, det känns skönt i bland att sitta i skuggan, huvudsaken är att man är ute. Skulle ju behöva göra något i rabatterna men trots att det är varmt tror jag att det är för tidigt, det säjs ju att det blir mera ogräs om man börjar rota i jorden förtidigt.

Idag har jag fått Allers så nu blir det nog korsordslösning under kvällen.

En riktigt varm dag igen kl 16.40 +24,8 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar