onsdag 18 maj 2011

Onsdag

Vaknar till en solig morgon väl tillfreds med mej själv. Jag var uppe redan 06.15 och laddade en tvättmaskin sen la jag mej tillbaka men kl 8 var jag upp igen. Som vanligt ut med sängkläderna, tanken på att städa lite kom för mej och hux flux så tyckte jag att det var riktigt roligt att städa upp lite så till slut har jag gått över nästan allt, gillestugan och källaren får jag nog ta i morgon eller fredag. Mitt i allt kom Siv G, hon var ute och gick på återvägen kom hon tillbaka in och vi förmiddagsfikade, LCHF-kaffe med grädde. Där satt vi ståndaktigt och berättade för varandra vad vi äter. Kul.

I alla fall så har jag även bytt gardiner i hallen, bäst att passa på när lusten finns. Nu är strykjärnet på gång, har lite kläder att stryka och så är det ju det där med lakan och handdukar, jag fortsätter att stryka fast många tycker att det är onödigt, kanske är det så men jag har tiden.

Jag planerade att vara ute på eftermiddagen, men det är ju så kallt så jag håller mej inne, finns ju alltid något att ta för sej om inte så kan manläsa.

Just nu kommer det regndroppar kl 16.35 +12,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar