onsdag 25 maj 2011

Onsdag

I går och på förmiddagen i dag har jag inte lyckats komma in på Webb-sidan där min blogg finns, men nu, efter besök hos min personliga suport och Pernilla på Edgrens kommer jag fram. Det var inte jag som gjort något galet utan webbsidan har bytt namn. Fortfarande lite krokvägar för att nå sidan men nu är jag här.

I går blev det en riktig hemmadag eftersom det blåste så hårt, jag gjorde just ingenting, men nog känndes det lite lättare i går kväll när solen tittade fram. Undrar hur länge detta blåsande skall hålla i sej.

Idag har jag Bossedag, hämtade honom vid halv nio i morse och han hittade en leksak på trappen som han blev så förtjust i. Vi har ju som vanligt haft våra stunder på soffan och vi pratas vid och killar magen.

För övrigt har jag planterat blommor i amplarna men det blåser så hårt att jag vill inte hänga upp dem ännu, sen skall jag göra iordning en kruka som jag skall så buskkrasse i, fröna ligger i blöt så det blir sådd i morgon, funderar också på vad jag skall plantera i lådorna, jag är riktigt trött på petunior oach lobelia jag tycker att de blir så rangliga och tråkiga fram på sommaren, vi får se vad det blir.

Just nu kommer en riktig regnskur +12,4 grader kl 16.35. Måtte det inte vara en åskskur.

1 kommentar:

  1. Du gör dig inte "bet". Så bra att du köpte bärbar dator, bara att svänga iväg med den under armen.
    Kram

    SvaraRadera