tisdag 26 april 2011

Tisdag efter påsk.

Nu blir det vardag några dagar. Skönt, här blev det dusch och frukost, ingen morgonpromenad idag för jag skall ju till Friskfaktorn. Strax efter att Cristina börjat med behandlingen börjar jag blöda näsblod, ganska typiskt när jag inte har varit riktigt i balans eller känt mej lite nere några dagar. Gudskelov slutade ganska snabbt och behandlingen fortsatte, i dag tror jag att det var första gången som det inte gjorde speciellt ont, det var ju riktigt skönt förutom vid höfterna där det kändes ömt.

Sen var jag hem en halvtimme och plockade ihop det jag behövde ha med mej till Torsby. Tack vare en underbar personlig bankman blev det ett bra besök med tips och råd, jag fick svar på frågor som jag undrat över och jag är så tacksam, känns så bra att träffa en person man känner och har förtroende för. Efter detta besök var jag in till Lotta i affären och sen blev det korvkiosken.

När jag åkte hem kom jag på att kika in hos syster Annica, där blev det en kopp kaffe och mazariner som jag hade med mej.

Nuär jag hemma på farmen och när jag skrivit färdigt här skall jag kolla upp om min e-legitimation som jag fick hjälp med fungerar, spännande för jag skall göra 2 saker själv på min dator innan den kan användas.

Mest mulet, det började regna när jag kom till Gröcken, men jag ser att det var blött på vägen så det har väl kommit en skur här också. Kl 18.20 +12 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar