onsdag 27 april 2011

Onsdag

Ytterligare en dag som snart är slut och jag har inte gjort ett letandes grand. Tog mej en liten sovmorgon idag vaknade tidigt och lyckades somna om. Vaknade till slut av vad jag tyckte var klockradion men det visade sej vara en liten pippi som satt utanför mitt sovrumsfönster och tutade, gudskelov för det för i samma veva ringde telefonen.

Sen dom vanliga dagliga sysslorna, i går kväll var jag inne på mitt mail och hade ett meddelande att jag skulle lämna mitt telefonnummer så att jag skulle få min vinst en iPhone 4 hemskickad. .Jag blev lite fundersam på detta så Lotta kom och vi bestämde oss för att kika lite på detta, tur det för det visade sej att "om jag vann" skulle det kosta si och så många kronor och där slutade vi, inga uppgifter lämnades men så snart gjort att man avslutar med att lämna uppgifter.

Sen blev det en tur till kusin, jag köpte strumpor till henne i Torsby igår och efter det en titt in till Marianne och Bo. Där var Marianne i full verksamhet med att tvätta vinterns vantar och tröjor. Hon verkade vara alldeles säker på att hon kunde lägga bort dem för säsongen, vi får se.

När jag kommer hem och sätter på datorn ser jag att Cristina Andersson har varit på Moccacino och ätit en riktigt delikat lunch,
det fick mej att tänka på vad jag skall äta "oskalad potatis med fiskbullar och riven morot." Jag tröstar mej med att i oskalad potatis finns vitaminerna kvar och fisk är ju så nyttigt liksom moroten, men visst är jag lite sugen på fläskfilémedaljong med ädelostsås så jag hoppas att även det smakade gottt.

Lite kyligare i dag men solen skiner för det mesta kl 17.30 + 15,6 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar