lördag 2 april 2011

Lördag. Oj så dimmigt det är idag. Jag tyckte att det var så tråkigt att jag inte ville gå ut och gå. Lotta och jag har planerat att åka till Torsby på förmiddagen för hon hade ett ärende dit. Jag intog min frukost och lyssnade på radion och det älskade korsordet i NWT. Klockan elva började vi vår resa, jag hade inget planerat men jag var i stora behov att hämta ut pengar, för när jag tittade i plånboken hade jag endast 18 kronor. Lotta uträttade sina ärenden och idag var vi inte alls spendersamma, så jag hade ingenting med mej hem. Jag skyller på vädret. Tog mej en liten promenad när vi kommit hem, värmde en burk köttsoppa så att jag fick lite lunch och efter det vila en liten stund. Nu kommer det inte att hända något särskilt här hos mej. Diskmaskinen sköter sitt jobb och jag skall börja brodera på ett nytt bokmärke. Hoppas att vi får se lite sol i morgon. Dimma hittills idag +6,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar