tisdag 21 juni 2011

Tisdag

Oturen fortsätter tydligen ytterligare en dag. Som jag sagt tidigare har jag fått ta rätt på en halväten fågel på min nystädade veranda det var även fullt av fjädrar och dun. Uschamej. Men detta räcker inte, jag skulle torka av golvet i timmerstugan och det visar sej att det återigen har läckt in vatten, fullt under plåten och det har även runnit ut på golvet så det var bara att försöka torka rent och lägga gamla frottéhanddukar för att suga upp vatten, plåten var vass så jag lyckades skära med i handen, det blev inget rent golv.

Och nu till sist strejkar diskmaskinen, synd att Hagforshem skall riva så många hus, annars i stundens hetta skulle jag kunna tänka mej en lägenhet, men det här går säkert över i morgon en ny dag med nya möjligheter. Nu skall jag hänga ut en tvätt om nu inte tvättmaskinen pajar för mej. Ibland är allt livet bara skit.

Sol och moln om vartannat kl 17.15 +20,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar