söndag 26 juni 2011

Söndag

Ja nu är det inte många timmar kvar av midsommarhelgen, trots dåligt väder så har det ju varit riktigt bra.

I går kväll var jag ju på kalas med mycket god mat, kaffe och tårta, min kropp har faktiskt fått lite för mycket av det söta, men nu tar vi nya tag. Det var i alla fall gott med en liten bit moccatårta.

Idag har jag bara tagit det lugnt, suttit och handarbetat och läst och njutit av det sköna vädret som jag hoppas stannar hos oss ett tag,morgondagens agenda är tom men det kommer säkert att hända något, under veckan skall plåtslagaren hit igen, jag trodde att vi var klara med varandra men fortfarande kommer det fram regnvatten trots att han garanterade att det var tätt. Hoppas att han har försäkringar som täcker eventuella skador. Usch nu har jag irriterat mej på hantverkare igen, förlåt.

Vädret har ju varit riktigt fint idag med endast några dugg vid lunch.kl 18.20 +20,8 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar