fredag 3 juni 2011

Fredag

I dag sprutar verkligen solen ut D-vitaminer, nu skall vi se till att vara ute så att vi har ett bra lager till vintern att ta av när mörkret kommer. En helt fantastisk dag med bara små ljumma vindar, hoppas att det blåst klart för en tid nu.

Även idag har jag gått fram med min sekatör och en minisåg, det kommer upp sly efter tomtgränsen och det har jag avverkat i dag plus att jag kapat och knipsat lite varstans i buskarna. Nu har jag en rishög som skall bort men det får bli morgondagens dilemma.

Nu skall jag ta det lugnt och invänta fredagskvällen, skall sitta ute på altanen och bara njuta och fästa lite trådar på babytröjan som jag stickade färdig i går kväll när jag tittade på Grannfejden, kan detta vara verklighet det måste vara bra betalt för att ställa upp på något dyligt. Tittade också på Extrema samlare, stackars människor som inte kan få nog någon gång och inte kasta något, detta berör mej illa men samtidigt är det intressant att se på.

Nu skall jag ge mej för idag. Mycket varmt och skönt + 29,7 grader kl 16.35.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar