måndag 20 juni 2011

Måndag

I dag har då oturen grinat mej rakt i ansiktet. Morgontimmarna gick bra, sen blev det förmiddagskaffe hos Siv det var också trevligt, men sen. Jag bestämde mej för att ta itu med altanen så jag plockade av mattorna och ner i tvättstugan, men där visar det sej att de var för stora så de kom inte in i tvättmaskinen, så då blev det badkaret. Jag fick 2 mattor rena och hängde ut, men när jag skulle skölja den tredje lilla mattan visade det sej att badrumsgolvet var fullt av vatten. Jag kan ju inte skylla på någon annan utan jag får väl inse att jag inte skruvat av vattenkranen så duschhandtaget läckte, hoppas jag.

Nu har jag ett rent badrum, rena mattor och verandan snart färdigskurad, skall göra den färdig och sen måste jag handla lite mat för det börjar bli magert i kylskåpet. Idag har jag ätit en god middag, kokt torskrygg med skirat smör och pepparrot.

Mest sol idag med det kom en riktig skur efter lunch kl 16.15 +22,4 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar