fredag 17 juni 2011

Fredag

Ett sånt fruktansvärt tråkigt examensväder,man förväntar sej värme, sol, svenska flaggor och glädje, i stället kommer en massa ungdomar huttrandes och med paraplyer. Skolavslutningen i kyrkan var stämningsfull både i går kväll och idag.

Efter kyrkan i går var vi hos Pettergårds och blev bjudna på en mycket god smörgåstårta och där efter jordgubbstårta och kaffe. De unga föräldrarna är verkligen duktiga och hinner med trots heltidsjobb. I dag var det examenskaffe hos Emmas mormorsmor. Allt har varit mycket trevligt.

När jag kom hem var jag ruggig och trött, Är ju inte van att ha mycket folk omkring mej så jag tog en pläd och gick och lade mej en liten stund, John Blund tittade in.

Mitt kylskåp var i det närmaste tomt så jag var tvungen att åka och handla, mycket folk i affären men det gick undan i alla fall. Nu är kylskåpet fyllt och jag är mätt och belåten.

Regn sedan förmiddagen kl 16.45 + 13 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar