torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Fy så dåligt jag har sovit inatt och jag vaknade tidigt vilket ju inte är något fel men jag var trött och det fanns ingen fart i mej.

Mulet och tråkigt var det, men så ringde Fredik och undrde om jag skulle in till Kyrkheden så kanske jag hade möjlighet att rasta Sigge. Det gjorde jag gärna men när jag kom och öppnade dörren för honom ville han alls inte rastas utan han gick raka vägen till bakluckan på bilen och var resklar. Ja vad gör man, jo man öppnar bakluckan, släpper in hunden och åker hem. Han gillar att ha fri ytor att springa på, någon koskit att lukta på och det finns minsann många olika dofter, han läser ju av hundarnas nyheter. Vi gick och la oss en stund efter lunch och det var skönt och jag kände mej lite piggare.

Lotta kom hit till oss en stund, vi tittade på digitalkameror på datorn och jag bestämde mej för en så nu är den beställd. Kul att ha något att vänta på.

Fredrik kom och hämtade Sigge, han hade semlor med sej så det blev en fikastund. När de åkt hem satte jag mej och tittade på sjukhusserien som går på femman mndag-fredag. Nu är det snart dags för Go´kväll och Antikrundan.

Vädret blev klart på eftermiddagen och solen har tittat fram kl 18.20 +3,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar