fredag 16 mars 2012

Fredag

Vaknade tidigt idag igen och det är en skönt. Går gärna här hemma ganska långt fram på förmiddagen i morgonrock, jag går till soptunnan, tar bilen efter tidningen laddar en tvättmaskin och mycket mera i denna mundering. Allt undanstökat sen dusch och hårtvätt.

Idag har jag haft kusinträff tror jag. Jag var till kusin 1 och lämnade tillbaka stickor som jag lånat av hans fru, kusin 2 fick låna 2 böcker av mej så jag var in och lämnade dem. Kusin 3 tittade in till mej på hemväg,Jag handlade på ICA och så var jag till kyrkogården med påskliljor och tände ljus. Jag kanske har sagt tidigare att jag vill gärna gå till kyrkogården för det ger mej ett slags lugn.

På söndag åker min syster och svåger till Spanien för att spela golf i en månad och på tisdag åker svåger och svägerska till Thailand. Mina resor är rätt så begränsade, i går fick jag kallelse till provtagning och idag fick jag brev om röntgen i Torsby så jag kommer i alla fall utanför kommunen. Jag hoppas att de får soliga och sköna semestrar.

Solen kom fram till slut och på min balkong är det ganska skönt nu, vi har väl den finaste tiden framför oss nu, jag tycker när jag tittar ut att björkarna börjar ändra färg till lite lilaaktigt när man ser på långt håll. Kl. 17.00 +9,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar