onsdag 14 mars 2012

Onsdag

Imorse vaknade jag tidigt av små tassande steg runt min säng. Bosse har kommit utan att jag vaknade och det märkliga med honom är att när han kommer hit på morgonen går han inte upp i sängen och lägger sej utan han ligger i köket.

När klockan var 8 har både hund och jag ätit frukost och läst tidningen.Inga speciella saker som jag tänkt göra så det blev liksom en vilodag. Vi tog oss en skön promenad på förmiddagen och sen blev det till att vika lite tvätt, strykningen kan få vänta tills jag får lust.

Mitt mobila bredband har inte fungerat idag, jag försökte starta om gång på gång och Lotta har varit hit och hon ringde Telia, gudskelov var det inte något fel här och nu i kvällningen var det ok. Tänk att man blir nästan lite orolig när det inte fungerar

En ganska vanlig dag utan några större påfrestningar av något slag, lite kyligare tyckte jag det var idag, solen har väl inte varit framme speciellt mycket med kl 19.10 är det 4,5 grader varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar