onsdag 21 mars 2012

Onsdag

I dag var jag uppe tidigt, Bosse kom vid kl 06.00 och han hade inte lust att lägga sej igen, först när jag klev upp och satte på vattenkokaren la han sej på soffan för då var han säker att jag skulle vara uppe.

Jag tror att min kropp har tagit sej semester i dag för jag har inte haft lust att göra någonting, jag har tittat lite på köksfönstren för de är allt smutsiga men jag väntar någon dag till. Jag har varit ute en hel del idag och även suttit på balkongen och läst, jag gjorde iordning en bädd till Bosse som låg en liten stund sen försvann han och jag hittade honom på golvet under köksbordet.

Om det blir torrväder några dagar kommer jag nog att bränna gräs i kanterna till helgen, jag ser att folk gör sej små eldar redan, och så har jag ett körsbärsträd som har spruckit så det skulle behöva fällas ner, vi får se hur det blir. Det har börjat torka upp härute men på gräsmattorna är det blött.

I morgon blir det lite städa av här eventuellt helghandla för på fredag skall den eländiga permanenten bli av.

Vackert, kl 17.40 +13,9 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar