söndag 4 mars 2012

Söndag

Men vilken arbetsam helg det har varit, i alla fall för mej för jag ville vara med på allt nästan, skidskytte och Melodifestivalen i går, Vasaloppet med frukost framför TV:n, datorn skulle kollas för att se hur Bofors IK skötte sej i ishockey och sen skidskytte igen, allt detta och så skulle jag hålla reda på 438 maskor på min stickning. Det skall bli spännande att se om ärmarna hamnar rätt på jackan.

I alla fall är jag glad att Top Cats gick vidare och jag tycker att ju fler gånger jag har hört Thorsten Flinck desto bättre har han blivit, jag får ta tillbaka det jag tyckte vid första uttagningen. Andreas Johnsson var det synd om och Christer Sjögren och Lotta såg inte ut att trivas i sällskapet. En vecka går så fort så snart vet vi hur det går i finalen.

Trots allt har jag hunnit ta mej en promenad även i dag och fortfarande fick jag ta hjälp av sparken för att ta mej helskinnad ut till asfalten. Mina grannar var ute samtidigt som mej och det såg nog lite dumt ut för vi gick alla tre åt varsitt håll, så kan det bli när man bor i en vägkorsning.

Hörde på radion nyss att det skulle bli ytterligare en kall natt och klockan 17.15 bara +0,5 grader, jag skall plocka in mina penséer och bellis så det inte blir kallt åt dem. Jag skall försöka göra några raglanintagningar på tröjan men det kommernog inte att gå fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar