lördag 10 mars 2012

Lördag

I natt har jag sovit så gott och vaknade vid sextiden, för tidigt att stiga upp så jag somnade igen nästa uppvaknande var vid sju och då satte jag på radion. Jag orkade ju inte hålla mej vaken utan somnade igen och vaknade av telefonen och då var det verkligen dags att stiga upp. Klädde mej fort för att hämta hem tidningarna men de fanns redan härute. Bara att plocka in och läsa till frukostteet,och så skönt att inte behöva ta någon antibiotika Hoppas att jag slipper Dalacin framöver.

Usch så dyra BH:arna har blivit hos KNMode, köpte en idag och jag fick betala nästan 900:- men då följde en tunika med också. Onödigt med jag tyckte om den.När jag kom hem tillbaka var Lotta i Boa och även Eva M. Det blev en kopp kaffe och sen skulle de binda kransar, jag tyckte att det blåste för kallt så det fick vara för min del. Jag satte vita fjädrar och vita prydnader i en kruka till hallen i stället Vädret var ju sådant förut i dag så att mina vårblommor kunde vistas utomhus. Lotta fotograferade lite och hjälpte mej att få dem i datorn. Jag måste lära med detta riktigt för jag har planer på att köpa med en ny kamera och då är väl vitsen med den att man kan föra över bilder.

Ja, sen tittade jag på skidskytte och nu skall det bli korsordslösning fram till det är dags för mat och Melodifestivalen, jag är snudd på lite trött på melodierna för jag tycker att de intensivspelats denna vecka och jag kommer inte att tvinga mej att sitta och titta om jag inte tycker det är bra.

I dag tycker jag att det varit aprilväder, regn och blåst senast men nu ser det ut att börja ljusna upp och kl 16.50 +4,8 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar