torsdag 9 februari 2012

Torsdag

I dag har jag klippt mej, så skönt att få bort de slitna testarna, jag blev tvättad och fick en inpackning och det verkar vara bra för mitt hår som tagit stryk av medicinering. Konstigt att håret visar att man inte är frisk.

Det var en ny tjej på Johannas hårstudio, Lisa hette hon, verkade vara en glad pigg tjej som klippte bort hår i öronen på en herre, hon friserade hans ögonbryn och nackhår. Hur "viktig" får man bli. Men Lisa putsade till gubben och sen gick hon och gnolade och dammade.

Cornelia, ja det är allt tjejen det, alltid glad och positiv, duktig som frisör och tänk att med hennes hjälp har jag i mitt tycke riktigt lång hår, så långt hår som jag har nu har jag nog inte haft sen jag var liten och hade flätor. Tack skall du ha för idag.

Riktigt fint Rallyväder har det varit idag, lite kallt i morse -14,4 grader (jag ljög lite för Cornelia)Kl 17.00 -9,9 grader. Undrar om jag får besök av skånsk rallypublik i morgon, den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar