söndag 26 februari 2012

Söndag

Solsken i dag igen, detta väder får vi hoppas stannar hela nästa vecka när det är sportlov. I dag har jag varit till min syster Annica och hennes familj, vi var 11 stycken. Vi blev bjudna på god mat, äppelpaj med vaniljsås och kaffe.

Ååh, lilla Signe, hon skall fylla 3 år i maj och hon pratar nästan som en vuxen, nu fick hon sin tröja och mössa, först ville hon inte prova men sen lossnade det och det passade ganska precis till henne, mössan hade hon på sej så länge jag var kvar. Tänk att få vara nästan 3 och glad som en lärka, vi pratade på hur många steg hon tar på en dag, det är nog många tusen.

Jag har ju varit borta hela dagen så nu vet jag ingenting om vad som hänt härhemma, och inte har jag något särskilt planerat för morgondagen bara att vovven Bosse kommer i morgon bitti, om det blir vackert väder kan vi ju vara ute och sola annars blir det väl kökssoffan och stickningen.

Klockan 18.20 -2,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar