tisdag 21 februari 2012

Tisdag.

Precis som jag sa i gårdagens blogg så kanske att det inte blir någonting för mej idag, och så blev det. I går kväll kom telefonsamtalet om att svåger Tor har lämnat oss. Tankar och funderingar kring detta gjorde att jag var uppe ganska länge, jag tände ett ljus för honom och ett för Stellan.
Det är allt märkligt att en efter en försvinner och släkten blir mindre, men vi skall bevara alla vackra minnen och ta fram då och då och tänka tillbaka.

Jag har i alla fall varit ute och tagit mej en rejäl sparktur tur och retur till Sjövik och det var härligt att rensa hjärnan, glömma sorger och njuta av den fina dag som vi har haft. I morgon planerar jag att åka till Risbergs handelsträdgård, får se om någon är villig att följa med.

En riktigt härlig vårdag kl. 17.40 -0,2 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar