tisdag 14 februari 2012

Tisdag och Alla Hjärtans Dag.



Tänk att jag i natt har jag sovit bra och vaknade tidigt, kände mej rätt så utvilad. Jag bestämde mej för att köpa blommor och semlor till U och åka till henne. Jag var även in hos Granngården för jag skulle köpa en ny digitaltermometer, jag litar inte riktigt på min gamla, men det visade sej att de bara hade gammeldags termometrar. Men, de hade fått hem fröer. Jag kunde ju inte gå därifrån utan 2 påsar tomatfröer oturligt nog hade de inga pelargonfröer.



I alla fall så åkte jag till Åsen, jag mötte frun i huset, hon var ute och rastade vovven men de fick åka med mej hem, å vilken tur jag hade, blev bjuden på lunch och som efterrätt blev det semla och kaffe. Tack så mycket, maten smakade utmärkt.



Precis när jag kom hem ringde svägerska och sa att hon skulle komma hit, och det gjorde hon och jag fick en så fin bukett röda rosor. Tack för dem.



Lotta gav mej en flaska Arnika gel, ett liniment för ömma muskler och leder och det är riktigt bra tycker jag. Tack så mycket Lotta och hundarna.

Det har varit mulet och det kom lite snö -0,6 grader kl 17.40, det är min nya termometer som inköptes på ICA-indianen som visar detta. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar