torsdag 2 februari 2012

Torsdag

Dag 3 som jag har varit uppe tidigt och nu börjar det kännas bra. Det var riktigt bitande kallt när jag hämtade tidningen så någon förmiddagstur bestämde jag mej för att det inte skulle bli utan när jag läst TV-programmet satte jag upp två mål för mej. Jag skulle dammsuga, moppa av golven och dammtorka innan skidskyttet började kl 11.15 och innan herrarnas åk kl 14.15 skulle jag hinna till KN-mode och byta ett par byxor, köpa semlor och tuggben och hinna fika hos Lotta. Jag köpte även varsin rosbukett till oss, en gul till Lotta och en röd till mej. Börjar undra om det är ett tecken på att jag börjar bli frisk för nu har portmonnän stått öppen ett par dagar.

I eftermiddags har jag gjort en skinksallad för det längtade jag efter, nu står den och drar till sej smaker, jag har straxt gjort klar en stickad mössa och innan jag sätter mej tillrätta i TV-fåtöljen skall jag stryka en jumper och se efter med kläder för jag och syster Annika skall på begravning i morgon.

Jag var nöjd med mitt motionerande idag för jag tycker att det är för kallt kl 17.25 -10,9 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar