lördag 11 februari 2012

Lördag

I morse gick klockan alldeles för fort här på Framnäs, jag var uppe och tog min medicin klockan åtta som vanligt men unnade mej en liten stund till i sängen och helt plötsligt var klockan mycket. Jag fick nästan smyga mej efter tidningen för om grannarna såg mej visste de direkt att jag har tagit med en sovmorgon.

I alla fall gick förmiddagen väldigt fort och jag bestämde mej för att åka till kusin. Jag köpte med mej kaffebröd och så ringde vi efter kusins väninna och vi har haft en riktigt trevlig eftermiddag tillsammans.

Nu är jag hemma igen och jag har ätit middag, startat diskmaskinen och nu skall det bli Melodifestivalen för i kväll skall jag titta, hoppas att det går bra för torsbypojkarna. det vore väl roligt om de slipper bli utröstade direkt utan får vara med och fajtas.

Vädret har ju varit fint idag, det kändes nästan lite vårlikt men kl. 18.30 -5,8 grader hoppas att det blir en fin dag även i morgon för då skall jag ta ej en lie längre sparktur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar