torsdag 8 december 2011

Torsdag

Kylig men vacker morgon. Jag var vaken tidigt idag också men försökte ligga och dra mej en stund men det var omöjligt, så det var bara att stiga upp. Det är ju ganska skönt att vara uppe på morgonen.

I dag har jag varit och hjälpt en dam med att fylla i en blankett, jag började hjälpa äldre människor med lite pappersarbete och det fortsätter för jag har så svårt att säja nej och det är så roligt att kunna hjälpa till ibland.

Sen blev det Ica med sån här liten slarvhandling, det jag egentligen skulle ha var julfrimärken men det blev ju lite annat också. Nu är i alla fall min julpost klar att läggas på lådan imorgon.

I eftermiddag har jag bakat mina julkransar så nu är det matbröd och någon mjuk kaka kvar. Det blir nog trots allt jul här hos mej även om jag tyckte att det såg mörkt ut ett tag.

I morgon förmiddag skall jag till Torsby på röntgen, hoppas att det ser bättre ut, min sänka har sjunkit betydligt men än är det en bit kvar till normalvärdet.

Det började mulna på lite under eftermiddagen och det skall väl börja snöa under kvällen och klockan 17.15 -8,4 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar