onsdag 7 december 2011

Onsdag

I dag var jag uppe innan det ljusnat och blev mäkta förskräckt när jag fick se hur det har snöat i natt, det är riktig julstämning med snö i utegranen och i riset i balkonglådorna.

Frukost, dusch och hårtvätt sen iväg på provtagning och som vanligt kommer jag precis när det är kafferast, men det spelar ju ingen roll var jag är en stund. När jag kom hem kokade jag mej kaffe, det är inte ofta jag gör när jag är ensam men jag var riktigt sugen.

Eilert har varit här och grejat med mitt avlopp, ett av mina stora problem men nu fungerar det fint igen. Själv strök jag gardiner till hallen och kontoret och satte upp, putsade bara rutorna från insidan det får duga. Efter denna manöver har jag skrivit lite julkort, utlandsposten skall ju skickas denna vecka.

Det kom lite snöflingor när jag körde in bilen förut kl 16.50 -1,1grader. nu skall jag se om jag har tyg som räcker för att klä över en stolsits.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar