söndag 4 december 2011

Söndag

I förmiddags såg jag faktiskt några små snöflingor men de försvann innan de nådde marken. Skidåkning har stått på programmet idag och det var ju synd att Carl-Johan Bergman missade i sista skjutningen, men sånt är livet.

I går fick jag en adventsgran och i eftermiddags kom Lotta och vovvarna och vi eller hon lyckades montera granen, ljusen lyste och nu är det julfint på min altan, sen blev det adventsfika.

Jag såg på "Så mycket bättre" i går kväll och jag tycker så bra om programmet. Laleh har jag inte hört så mycket av men hon verkade vara en riktigt djuptänkande tjej och hon har ju gjort fin musik och för att vara så ung har hon ju hunnit vara med om mycket.

I dag har det i alla fall inte regnat, men Lotta sa att det var halkigt på vägen hit. Kl 17.35 + 0,6 grader på min veranda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar