fredag 2 december 2011

Fredag

Ett stort grattis till Carl-Johan Bergman som vann i skidskytte idag men nog är det trevligare när SVT har sändningarna, det passar sej väl inte att ha reklam i en pågående tävling och kanal 5 var då riktigt dålig.

Det har varit en lugn dag här, Lotta och hundarna var hit en stund i morse men efter det har det varit stilla. Jag läser och vilar en liten stund ibland och så har jag ju stickningen så tiden rinner trots allt iväg.

Mitt fågelbord har blåst omkull så jag fick lov att gå ut och ställa upp det och fylla på matförråden, från och med nu gäller det riktiga handskar, god handhygien och spritning när jag matar fåglarna eftersom de kan ge oss stygga bakterier.

Snart är det Go´kväll och sedan på spåret och Skavlan, en ganska bra fredagskväll.

Riktigt fint idag med frost kl 17.55 -1,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar