lördag 8 januari 2011

Nu är det lördag.

Jag var riktigt trött i morse. Har haft en dålig natt med orolig sömn. MEN, upp sätta på tevatten, hämta tidningen i brevlådan, äta frukost lyssna på "Ring så spelar vi" och börjar lösa dagens korsord i NWT. Kommer på att Eva Mossfeldt lovat att hennes Johnny skulle kunna hjälpa mej att installera bluetooth. Hörde mej för och jag kunde komma. Johnny är allt duktig. Installationen var snart klar och han lärde mej lite om att överföra bilder till datorn. Jag var så morsk då jag kunde skicka en dagssfärsk bild till Skåne. Hemma igen fortsatte jag att föra över alla bilder jag hade i kameran, och det lyckades.

Efter att jag suttit och tittat på skidåkning och löst mera korsord skulle jag gotta mej genom att se på bilderna. Men där var det tji, har inte den blekaste aning om var de finns just nu, bara att de finns bakom skärmen. Skam den som ger sej, jag ska väl så småningom leta fram den. Allt kan ju inte flyta på.

Tack Eva för gott kaffe, nybakat bröd, ost och marmelad. Gott.

Dagens väder: mulet snö. Kl 17.20 -4,8 grader. Inne är det just nu +22,8 grader. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar