söndag 9 januari 2011

En grådassig söndag.

Vilken ledsam söndag. Ytterligare en natt med sömnbesvär. Nu har jag börjat fundera på om jag lider av abstinensbesvär. Skäms inte för att tala om att jag har en antidpressiv tablett och är på väg att trappa ut den, men tyvärr så måste jag kanske fortsätta ytterligare en tid. Det märkliga är ju också att jag kan ta en insomningstablett och den ser inte ut att vara på min sida nu. Detta var min tråkiga söndag för jag känner mej ínte så pigg, men det skall väl gå över.

Så var det ju mina foton som jag tappat bort i någon mapp, men med Lottas hjälp är de hittade, men då kom nästa problem,
jag har ju glömt hur man överförde bilderna. Inte min dag, men det löser vi en annan dag.

Glädjande nog har det ju varit töväder i dag. Snön har ju packats ihop och i morgon måste jag försöka få bort snön från växthustaket. Å snart kan jag börja köpa lite fröer. Vaje år säjer jag att jag inte skall så gurkor, för de vill sej inte så bra för mej, men jag är säker på att jag nog har några plantor.

Nu har damernas skidskytte börjat, så det blir väl att ta fram stickning, ta sej en tekopp och titta på flickorna.

Dagens väder +0,9 grader kl 18.15.

1 kommentar:

  1. Det är jättetråkigt att känna sig nere och orolig. Man liksom bara väntar på nästa dag, för att se hur den blir. Och i morgon är en ny dag. Hoppas den är bättre.
    Undrar om jag ska så något i vår? Eller ta mig ledigt från det en sommar. Sommaren är ju min tid att inte må så bra vet du. Varmt o besvärligt. Jaja, lite penseer ska jag ju ha. Och pelargoner på verandan..... Kram

    SvaraRadera