fredag 7 januari 2011

En fredag

I går kväll blev den lilla röda västen klar och knapparna isydda.
Lilla Signe på Hammarö skall få den, kanske lite stor men hon växer väl i den så småningom.
Nu har jag börjat på en ny barntröja i ECO-ull. Vem som skall bli ägare till
denna vet jag inte.
Lovar i alla fall att byta ljuslykta till nästa fotografering.


Här dricker vi eftermiddagskaffe.

I morse vaknade jag av en morgonpuss av Sigge. Här hos mej har han rutiner
vilket han inte har när han är hemma tror jag. Här skall han ut och kissa först på
morgonen, sedan frukost direkt, när han är hemma äter han när som helst på dagen.
Han är en riktig luring. Har varit hem med honom så nu är det hans familj som får rätta sej efter honom.
Nu blir det sticka av och se på skidskytte, let´s dance och sen är väl fredagskvällen slut.
Dagens väder
Klockan 17.00 -7,2 grader. Dagen har varit underbar. Snötäcket ca 50 cm.
Ha en bra fredagkväll.





1 kommentar:

  1. Nämen, inte visste jag att du bloggar!
    Längtar efter den söta västen!

    Vad snäll du är!

    SvaraRadera