torsdag 6 januari 2011

Man lär så länge man lever.

Tydligen är det så. Liselotte kom hit idag och tyckte att jag skulle ha en blogg. Sagt och gjort, det blev så. Inte har jag trott att jag skulle sitta här på soffan (till att börja med var vi 3, Lotta, jag och Sigge Pettergård) och skriva ner mina tankar och funderingar mm. Bilder kommer det nog att dröja innan jag lär mej. Just nu är jag lite stolt över att jag gjort färdig en väst och börjat sticka en barntröja.

Här på Framnäs har helgdagarna varit lugna. Har varit hemmavid och jag tycker faktiskt att det har varit skönt. Och tänk vilken vinter vi har. Trots kylan (och elräkningen) tycker jag att det har varit riktigt bra. Men nu går vi ju mot ljusare tider och det är ju något att se fram mot.

Nu skall Sigge få sin kvällsmat och sedan skall vi rasta oss. Ha det bra alla, skall försöka att skriva några rader varje dag om det finns underlag för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar