torsdag 22 september 2011

Torsdag

Inget planerat för denna dag men det går att hitta på. Dammsugning var ganska nödvändig och lite torka i dag mellan mattorna, rengörning i badrummet var också nödvändigt och så den eviga dammtorkningen som jag inte gillar. Efter ett par timmar var alla dessa besvärligheter överstökade och det blev dags för lite strykning.

Eftermiddagen har jag tillbringat med en stickning som nu snart är klar och det är så skönt att få börja tänka på ett nytt projekt. Jag har även varit till Sjövik, tänkte våldgästa dem men när jag kommer in ser jag att M är "bätterklädd" och hon skulle till tandläkaren så det blev till att vända hem igen, men efter 3/4 timme ringer hon och är hemma igen så jag var tillbaka och drack eftermiddagskaffe. Nu är jag hemma igen och skall sticka 4 varv sen är västen klar, det skall bara virkas runt ärmhålet och halskanten. Hoppas det blir bra.

Vädret har varit soligt hela dagen men "nu börjar det" det blåser lite kallt.Skönt att få klä på sej lite, kl 17.55 +14,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar