fredag 2 september 2011

Fredag

I går kväll fick jag lov att ställa min klockradio på väckning för jag skulle till Hagfors för att få laserbehandling. När jag sover så här dåligt som jag gjort en tid så är jag jättetrött på morgonen, jag får nästan tvinga mej upp, men idag var jag uppe innan klockan ringde. Skönt att få ta det lugnt med både dusch och morgonsysslor.

Jag och Marianne P drog iväg och var på plats 15 minuter för tidigt med det gick bra och nu skall det bli intressant att se om jag reagerar med feber och värk även denna behandligsomgång. Hoppas innerligt att det går bra så jag inte behöver ligga imorgon. Jag tycker att jag kan ha trevligare saker att göra.

Jag beställde en lite längre jacka från Cellbes i början av veckan och idag kom den, jag blev belåten för den passade, en mjukisdress kom också men en tunika var restnoterad så den skall komma i mitten av oktober. Jag går ju alltid i byxor men jag har på sistone börjat fundera på att skaffa en kjol, det vore väl trevligt som ombyte nu när det finns så många olika sorters strumpor, lite tjockare och även mönstrade. Jag får väl försöka variera mej.

Inget regn hittills i dag kl. 16.55 + 18,8 grader, + 5,5 som kallast.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar