tisdag 20 september 2011

Tisdag

I dag har jag inte gjort någon nytta alls, jag har bara gjort över med pengar. Jag gick i morgonrocken tills det var dags att göra mej klar för laserbehandling kl 13.00. Marianne o jag drog iväg och jag fick min behandling först, väntade på Marianne och hon ville till Lidhl. Jag handlade just ingenting i matväg men jag köpte små strumpor till Signe, de skall jag packa in och skicka till henne på posten.

Sen bjöd Marianne mej på kaffe på Wienerkonditoret, jag blev alldeles förskräckt, 2 kaffe och 2 bakelser kostade 106 kronor, jag tyckte att det var fruktansvärt dyrt så skall vi nödvändigtvis ha kaffe när vi är på behandling så tar jag termos med mej.

Bokspegeln har kommit idag men jag hoppas att jag kan stå emot och inte beställa något denna månad för jag har att läsa men det är frestande.

Vädret har ju varit ganska så dåligt i dag också men det är ju varmt. Kl 17.05 är det 14,7 grader.
Nu skall jag åka och köpa hostmedicin för det glömde jag, jag glömde även att tala om att årets första julklapp är inhandlad och den skall lill Signe få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar