lördag 9 juli 2011

Lördag

I dag hade jag lite sovmorgon, det har varit så varmt på nätterna så jag har inte sovit så bra men klockan 3 i morse öppnade jag balkongdörren och det blev lite skönare så jag somnade till. Skönt var det.

För övrigt har dagen varit lugn, Lotta har varit hit med en "humlestör" så nu kan humlen klättra ganska så högt, min klematis blommar på nytt med sina mörkrödlila blommor, eller blomma rättare sagt för det är bara en som slagit ut.

Min middag var i mitt tycke underbar idag. Jag har stekt revbensspjäll i stekpåse med mycket kryddor, lök, soya och olivolja och gjorde en sås av skyn med grädde i och så kokt vitkål och blomkål därtill, det var verkligen gott.

Dagen har ju varit fin med ganska behaglig temperatur +23,9 grader kl 17.20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar