fredag 15 juli 2011

Fredag

Ibland kan jag tycka att det är skönt med en gråmulen och regnig dag men i dag tycker jag inte om det, jag känner mej grå inombords också men det går över hoppas att det är lite lättare imorgon.

Jag har inte gjort något nyttigt här hemma men jag har varit med kusin och handlat, ibland känns det som om jag gjort en stor insats med små medel. Vi skall väl vara tacksamma att vi kan gå till Pekå:s och handla tillsammans och än så länge vet hon precis hur hon vill ha det.

Efter en kopp kaffe på Klarälvsvägen blev det tid för mej själv att handla och köpa blommor till Kyrkogården.De hade fina buketter med krysantemum, fina blommor som står sej rätt bra så.

I eftermiddag har jag tänt ljus och fällt en liten tår för min lilla väninna har mist sitt gosedjur och hon är så ledsen, försöker trösta men vet hur det känns i hjärtat. Vi får försöka tänka på de fina stunderna som har varit med Godis.

Mulet och reg hela dage kl 17.10 + 14,2 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar