fredag 29 juli 2011

Fredag.

I dag kom den. Påminnelsen om min obetalda faktura till Hittaföretagen.se. En herre ringer och vill påminna om att jag har glömt att betala min faktura på 7.587,50, jag talade om att jag har inte alls glömt att betala utan att jag kommer inte att betala något som jag inte har beställt. Han försökte på alla vis att få mej till att frivilligt betala annars skulle kravet gå vidare, inkasso, kronofogden, till slut måste jag säja att jag inte är rädd för vare sej inkasso eller KFM och det kommer inte att betalas något och därmed la jag på luren. Nu är ärendet polisanmält. Fy såna fulingar det finns.

För övrigt har det varit en bra dag, skånegrannarna har varit här på förmiddagskaffe och nu är jag bjuden på grillmat hos dem, det är så trevligt när de är här. Fram på kvällningen skall jag bjuda dem på en hallonpaj som jag gjort.

Värmt är det så det förslår, jag har rensat lite ogräs men det är också det enda jag gjort idag. Kl 17.15+27,2 grader. Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar