tisdag 24 april 2012

Tisdag.

I dag är jag riktigt nöjd med mej själv, jag har tvättat både i maskin och handtvätt, strukit kläder och plockat lite i garderober och linneskåp, jag tycker ju om att ha släta lakan och handdukar i skåpen och nu har jag bara det nytvättade och 3 tunikor som skall torka och strykas.

I dag har jag förstått att jag är inte helt bortglömd ute på bygden, det pratas om att jag skulle ha sålt huset och att det stått i tidningen, ja till vem jag sålt eller hur stor köpeskilling jag fått förtäljde inte historien men nu kan jag dementera detta, för tanken på att sälja huset har då inte jag haft men något skall det väl pratas om.

Nu går aftonen mot kväll vädret har varit varierande även denna dag med rejäla skurar och så har solen tittat fram emellanåt, kl 18.35 +8,4 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar