torsdag 5 april 2012

Skärtorsdags eftermiddag.

Jag överraskade mej själv i morse för jag var vaken före klockradion. Lite motigt var det att stiga upp men det gick bra. Lotta var med och det känns allt tryggt när man inte behöver vara ensam. Själva röntgen tar inte så lång tid men man måste vara kvar 20-25 min efteråt. Vi gick ner till Allmottagningen och jag fick reda på provresultaten så nu är det bara att vänta på doktorns telefonsamtal och såklart fortsätta äta medicin.

Vi var och tittade lite i några affärer och sen blev det besök på Wienerkonditoriet med kaffe och godsaker, mycket folk var det där både barn och vuxna, små påskkärringar var det i farten för det var påskparad i Torsby

Min eftermiddag har varit lugn, läst lite och nu börjar strax G0`kväll.
Fin förmiddag sedan mulet men nu kl 18.00 skiner solen och det är 5,9 grader. Trevlig kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar