onsdag 4 april 2012

Onsdag.

I dag var jag uppe och påklädd så tidigt att jag fick lov att skrapa is från bilrutorna innan jag åkte för att mata fiskarna. Sen har jag bara gått här och plockat och torkat lite här och där tills jag kom på att den lilla löskragen som jag började sticka inte skulle räcka till under hela påsken.
Garnaffären nästa, egentligen visste jag inte vad jag ville göra och inte särskilt motiverad var jag heller men kunde inte tänka mej helgen utan en stickning. Jag fick nästan plåga fram en beskrivning och ett garn, blev föreslagen ett bomullsgarn men jag tycker det blir lite ojämt för mej, jag gillar garn med lite spänst i. Garn och beskrivning till en liten tröja blev det.

På hemvägen var jag in till Lotta och vi tog en kopp kaffe och så fick jag en lavendelpåse, de är så söta och doftar ljuvligt

Lotta, Eilert och jag skall gå på påskbuffé på Pilgrimen på lördag. Det skall bli gott att få gå dit och äta av deras goda mat och det till ett vettigt pris. Det kan vi unna oss i påsk.


I morgon bitti skall jag vara i Torsby klockan 9 på röntgen, det är okristligt tidigt för mej att komma ur sängen vid 7-tiden men det går säkert bra.

Ytterligare en fin dag med en kall morgon, kl 18.35 +6 grader.



I morgon skall jag upp tidigt för jag skall vara i Torsby på röntgen klockan nio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar